Strona głównaBiznesJak wybrać wizytówki firmowe?

Jak wybrać wizytówki firmowe?

Wizytówki są nieodłącznym elementem każdej marki. Umożliwiają szybką i łatwą wymianę kontaktów. Mimo wszechobecnej sieci internetowej, wiele osób wciąż ceni sobie ich wartość oraz korzysta z nich w życiu codziennym. Wszystko to wskazuje na fakt, że wizytówki firmowe są zdecydowanie jednym z ważniejszych elementów promocyjnych firmy! I chociaż ich wybór i projekt, może być niełatwym wyzwaniem, warto znać kilka wskazówek, które pomogą stworzyć idealną wizytówkę firmową.

Wizytówki firmowe powinny zawierać podstawowe informacje o firmie: nazwę firmy, imię i nazwisko właściciela, logo, dane kontaktowe oraz dane adresowe. Istotne jest, aby informacje zostały przedstawione w sposób przejrzysty i czytelny. Oraz aby klient – po spojrzeniu na wizytówkę – bez najmniejszego problemu mógł skontaktować się z wybraną firmą.

Oczywiście na początku projektowania wizytówki, powinniśmy znaleźć grupę docelową, do której skierowane będą wizytówki firmowe. Inna szata graficzna powinna być dobrana dla firmy współpracującej z biznesmenami, natomiast inna dla lokalnego przedszkola. Mimo to, możemy znaleźć punkty wspólne, które są podstawą stworzenia dobrych wizytówek. Z pewnością należy zwracać uwagę na czcionkę, którą napisane są informacje na wizytówce. Im bardziej czytelna i prosta wybrana czcionka, tym łatwiejsze będzie odczytanie informacji i nawiązanie kontaktu z firmą. Dodatkowo, dobra wizytówka powinna mieć stonowane i odpowiednio dobrane kolory, które nie zdominują zbytnio informacji podanych w wizytówkach.

Ponadto, na etapie projektowania wizytówki warto uwzględnić jej rozmiar, spady (odstępy od krawędzi wizytówki), liczbę stron, format, paletę barw, układ oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów. Logo zazwyczaj umieszczane jest w lewym górnym rogu, natomiast hasło firmowe lub nazwę firmy na środku, aby była najbardziej widoczna. Są to oczywiście kwestie, które należy uzgodnić z grafikiem.

Stworzenie odpowiednich wizytówek firmowych na pewno nie jest kwestią łatwą, jednak z pomocą odpowiedniej firmy oraz grafika, możliwe jest uzyskanie wymarzonego efektu!

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne