Na rynku gadżetów reklamowych możemy znaleźć naprawdę wszystko – w tym stwierdzeniu nie ma wiele przesady. Od bardziej tradycyjnych produktów takich jak artykuły biurowe, przez wszelkiego rodzaju torby i tekstylia, gadżety do domu, po elektronikę. Logo firmowe można umieścić kreatywnie na wielu produktach. Które z nich okażą się najbardziej użyteczne dla potencjalnego klienta i przykują jego uwagę? Jaki gadżet sprawi, że klient zidentyfikuje się z marką?

Można oczywiście zastanawiać się, jaki gadżet odda najlepiej charakter firmy i sprzedawanych przez nią produktów czy usług, natomiast można pójść w bardziej uniwersalne rozwiązania. Niezmienną popularnością cieszą się kubki z nadrukiem. Stosowne właściwie w każdej dziedzinie, dość proste w wykonaniu i w związku z tym niespecjalnie drogie, kubki reklamowe nadal należą do najczęściej zamawianych przez firmy akcesoriów. Cieszą się również popularnością w promocji niekomercyjnej realizowanej np. przez instytucje państwowe czy przy okazji różnego rodzaju akcji społecznych.

Jedną z zalet tych gadżetów jest możliwość swobodnego wyboru kształtu i wzoru tak, aby pasował on do marki, którą chcemy promować. Mamy do dyspozycji dość dużą przestrzeń do umieszczenia treści, dlatego kubki z własnym nadrukiem to też wygodny sposób prezentacji logo firmy i haseł reklamowych. Przykładowe wykonania można podejrzeć na https://ceramika-reklamowa.com.pl. Dodatkowo zdecydowanie są to gadżety o bardzo dużej użyteczności dla osoby obdarowywanej. O ile wiele akcesoriów reklamowych zostaje odłożonych na bok czy wyrzuconych do kosza, tutaj mamy duże prawdopodobieństwo, że klient będzie pił swoją poranną kawę w kubku z reprezentacją naszej firmy.

Efektywność działania gadżetów promocyjnych zależy od ich atrakcyjności, użyteczności i relacji, jaką możemy przy ich użyciu zbudować z klientem. Musimy sprawić, aby użytkownik gadżetu czuł się z nim komfortowo, zbudował wokół niego swoje przyzwyczajenia związane z codziennym użytkowaniem oraz kojarzył gadżet z czymś przyjemnym. Kubki reklamowe z łatwością mogą spełnić wszystkie te kryteria, zatem warto w promocji marki postawić na ten tradycyjny gadżet.